Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 14:19:42 +0300

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/25763 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Kassinurme küla, Jaama parkla 
(Kaarepere raudteejaama jalgrattaparkla) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teekaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27143971>  (menetlus nr: 
455449), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister